Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Çizgi Romanı Anlamak

Scott McCloud

Çizgi Romanı Anlamak Sözleri ve Alıntıları

Çizgi Romanı Anlamak sözleri ve alıntılarını, Çizgi Romanı Anlamak kitap alıntılarını, Çizgi Romanı Anlamak en etkileyici cümleleri ve paragragları 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Sanat görünür olanı çoğaltmaz, olanı daha görünür kılar.
Sayfa 123 - Sırtlan Kitap
Hepimiz derin bir yalnızlık içinde yaşarız. Hiç kimse, bir başkasının içinden neler geçtiğini bilemez. Ve bir diğerine ulaşma yolunda ne kadar çabalarsa çabalasın kimse, senin tam olarak be hissettiğini anlayamaz. Dolayısıyla, tüm iletişim mecraları aslında bir zihinden diğerine dolaysız iletişim kuramamanın üzücü kabiliyetsizliğinin yan etkileridir.
Sayfa 194 - Sırtlan Kitap
Reklam
Bir resmin onu seyredende duygusal veya duyusal bir etkide bulunabileceği fikri, çizgi roman sanatında yaşamsal bir yer tutar.
Sayfa 121 - Sırtlan Kitap
"Sanat görünür olanı çoğaltmaz, olanı daha görünür kılar." — Paul Klee, Ressam, Öğretmen, Karikatürist
Sayfa 123 - Sırtlan Kitap
Çizgi roman panelleri hem zamanı hem de uzayı kırarak, bir dizi birbiriyle bağlantısız ânı, aksak bir ritimle sunar.
Sayfa 67 - Sırtlan Kitap
Çizgi roman: i. Tekil. 1. İzleyicide estetik bir tepkiye yol açmaya veya bir mesaj iletmeye yarayan, bitişik düzende bir nizama göre ardışık duran görsel veya başka imgeler. 2. Renkli kostümler içindeki süper kahramanların, dünyayı ele geçirmeye çalışan aşağılık kötü adamlarla, şiddet içeren ve insanın nabzını yükselten heyecan dolu sahnelerde kapışması. 3. Şirin, tüylü tavşanların, farelerin ve pofuduk ayıların etrafta hoppidi hoppidi diye dansetmesi. 4. Bir ulusta, genç nesillerin dejenere olması.
Sayfa 9 - Sırtlan Kitap
Reklam
“Bu kadar çok insanın birbirini net görememesine yol açan cehalet duvarı ancak iletişimle yıkılabilir.”
Sayfa 198Kitabı okudu
Yazı ve resimlerin birlikteliği, en iyi anlamda kitleler için bir oyalanma aracı, en kötüsündeyse görgüsüz ticari kaygının bir ürünü sayılmıştır.
Sayfa 140 - Sırtlan Kitap
Hepimiz duyularımız aracılığıyla dünyayı bir bütün olarak algılarız. Ancak aslında duyularımız bize ancak ve ancak parçalara ayrılmış ve eksik bir dünyayı betimler.
Sayfa 62 - Sırtlan Kitap
Çizgi roman, tek duyumlu bir mecradır. Bir dünya deneyimi aktarabilmek için sadece tek bir duyuya gereksinim duyar. Peki, ya diğer dört duyu? Sesi temsil etmek için kelime balonları gibi araçları kullanırız. Ama önünde sonunda, temsil edilen her ne olursa olsun, temelde görseldir. Bu paneller içinde, bilgiyi ancak göstererek aktarabiliriz. Ama paneller arasında hiçbir duyuya ihtiyaç kalmaz. Bu yüzden de tüm duyularımız faaliyettedir!
Sayfa 89 - Sırtlan Kitap
43 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.