Soluksuz okudum bu kitabı bende çok değişik bir yeri var
Ağladım tebessüm ettim bütün duyguları yaşadım
Dava ruhunu anlamak isteyen.. Asıl gerçek aşkı bulmak isteyen.. Kardeşlerim bu kitabı okuyabilir..
Tavsiye ederim
Yazar da sevdiğin en güzel özelliği bağnazca yaklaşmaması. Belki bir roman ama her İslami roman anlayışından farklı kılan yanı, iki ayrı hayatı bir iç hesaplaşmada bütünleştirmesi. Şiirlerini daha çok sevdiğim yazar, roman hayatının ilk adımlarını çok profesyonel bir anlayışla atmış. Kitabı okurken iki hayatın empatisini yapınca aslında o iki hayat da insanın ta kendisi olduğu sorgusunu cevaplıyor. Uzun bir süre aklımdan çıkmayacak karakterlerle tanıştım. Ve halen kitaptaki sorgulayıcı zihnin etkisi ile duruyorum. Murad Özdemir Abdulkadiroğlu
Yeni Nesil kitaplar artık roman tarzında bilgi aktarıyor. Güzel bi uslup diyebiliriz. Son yılların yeni nesil uslubu ve tarzı diyebiliriz. Hem akıcı hemde bilgiyide net anlayabiliyor.