Dictionnaire des Citations de Langue Française

Pierre Ripert

En Beğenilen Dictionnaire des Citations de Langue Française Gönderileri

En Beğenilen Dictionnaire des Citations de Langue Française kitaplarını, en beğenilen Dictionnaire des Citations de Langue Française sözleri ve alıntılarını, en beğenilen Dictionnaire des Citations de Langue Française yazarlarını, en beğenilen Dictionnaire des Citations de Langue Française yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Espoir : Umut etmek
"Et l'espoir, malgré moi, s'est glissé dans mon cœur." "Ve umut, kendime rağmen kalbime sızdı." Jean Racine, Phedre.
Sayfa 143Kitabı okudu
Amour : Aşk
"Nous avons eu besoin l'un de l'autre, nous ne nous mes plus quittés, nos vies se sont entremêlées, et ainsi que l'amour est né." (Birbirimize ihtiyacımız vardı, birbirimizden hiç ayrılmadık, hayatlarımız iç içe geçti ve böylece aşk doğdu.) Vincent van Gogh
Dieu : Tanrı
"Si Dieu n'existait pas, il faudrait l'inventer." (Tanrı olmasaydı onu icat etmemiz gerekirdi.) Voltaire, Épîtres.
Sayfa 118Kitabı okudu
PAROLE : Konuşmak
"Il est bon de parler, et meilleur de se taire ; Mais tous deux sont mauvais alors qu'ils sont outrés." (Konuşmak iyidir, susmak daha iyidir; ama her ikisi de öfkeliyken kötüdür.) Jean de La Fontaine,
Sayfa 299Kitabı okudu
bibliothèque : kütüphane
"Il y a des gens qui ont une bibliothèque comme le ques ont un harem." (Haremi olan insanlar gibi kütüphaneleri olan insanlar var.) Victor Hugo
Besoin : İhtiyaç
"Pour moi, je n'ai qu'un besoin, celui de réussi." "Benim tek bir şeye ihtiyacım var, o da başarmak." Napoléon 1
ZÈLE : hevesli
"N'est-il pas honteux que les fanatiques aient du zèle et que les sages n'en aient pas ?" (Bağnazların gayretli olması, akıllıların ise hiç olmaması utanç verici değil mi?) Voltaire
Sayfa 427Kitabı okudu
Anatole France :Fransız dili bir kadındır.
"La langue française est une femme. Et cette femme est si belle, si fière, si modeste, si hardie, si touchante, si voluptueuse, si chaste, si noble, si familière, si folle, si sage, qu'on l'aime de toute son âme, et qu'on n'est ja- mais tenté de lui être infidèle." (Fransız dili bir kadındır. Ve bu kadın o kadar güzel, o kadar gururlu, o kadar alçakgönüllü, o kadar cesur, o kadar dokunaklı, o kadar şehvetli, o kadar iffetli, o kadar asil, o kadar tanıdık, o kadar çılgın, o kadar bilge ki onu tüm ruhumuzla seviyoruz ve o "bir" ona asla sadakatsizlik etme eğiliminde değildir.)
Sayfa 226Kitabı okudu
EMPRUNT : BORÇ
"Voulez-vous compter vos amis? Empruntez-leur de l'argent." (Arkadaşlarını saymak ister misin? Onlardan borç para iste.) Alexandre Dumas fils
Sayfa 133Kitabı okudu
Avarice : açgözlülük
"Quand l'avarice se propose un but, elle cesse d'être un vice, elle est le moyen d'une vertu." (Açgözlülük bir amaç önerdiğinde, bir kusur olmaktan çıkar, bir erdemin aracıdır.) Honoré de Balzac, Béatrix.
37 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.