Eser gerçekten de her yaştan, her seviyeden okuyucunun çok rahatlıkla okuyabileceği, okudukça da kendisinden bir şeyler bulabileceği türdeki çalışmalardan biri olduğunu söyleyebilirim. Eser aşkın, sevginin Allah için nasıl olabileceğini, olması gerektiğini ortaya koyuyor. Ama açıkçası biraz aşırıya kaçarak anlattığını düşünüyorum. Yani sonuç itibariyle beşeri bir aşktan mı bahsediyor yoksa ilahi bir aşktan mı bahsediyor onun ayrımı fark edilmiyor.