40. Sayfaya kadar bir hadisi Şerif okumadım, bol bol ayet okudum, önsözünde yaşar nuri öztürk ve Süleyman Ateşin yolundan, yorumundan gittiğini söylüyor. Kitaba halka yazdığını söylüyor ama halkın seyyidi (efendi)nin bir sözü yok, Tevrattan söz var, Yunus Emreden ve beyaz yakalı Türklerin sömürdüğü Mevlananın sözleri çok. Şüpheli kitap, mezhepler için hem ondanım, hem değilim yazıyor. Kitabın sonunda yayinevinin bastığı kitaplara baktım, hepsi beyaz Türkler için basılmış. Zaman kaybı..