Kutsal Kitapta, Bilgi Ağacının meyvesinden yedikleri için Tanrı'nın, Adem ve Havva için kendileri gibi olduklarını, iyiyi ve kötüyü bilebildiklerini söylenir. Yaşam Ağacının meyvesinden yememeleri için de kovuldukları ve Cennetin kapısına Kerrubilerin yerleştirildiği söylenir. Bu ağaçların oraya nasıl geldikleri ya da neden orada oldukları sorgulanmaz.
Cennetten kovma yerine ağacın kaldırılması daha pratik çözüm olmaz mı?
Dirimin Öldürülüşü