Okurken sizi gerçekten düşündürecek ve sorgulatacak bir kitap. Her bölüm farklı bir felsefi tartışmayı ele alıyor ve bu bölümlerin hepsi birbirinden bağımsız. Ayrıca kitap bölümleri zorluk seviyelerine göre ayrılıyor, bazı bölümler gerçekten beyninizi zorluyor. Bu kitap beni bu bakımdan gayet tatmin etmişti, okumak isteyen herkese öneririm. İyi okumalar.
yeni bakış açıları kazandırıyor fakat tarafsız felsefeden çok, bir anlayışa hizmet ediyor havası var.kendi mesajını veriyor.okunması eğlenceli ama tavsiye etmiyorum.
Stephen Law: Londra'daki City Üniversitesi felsefe bölümünden birincilikle mezun olmuştur. Çalışmalarına Oxford Üniversitesi'nde devam eden Law, şu anda Londra Üniversitesi, Heythrop Akademisi'nde felsefe öğretmenliği yapmaktadır. Stephen Law, felsefe alanında yetişkinler ve çocuklar için çok sayıda kitap yazmıştır. Aynı zamanda, Royal Institute of Philosophy'nin yeni popüler dergisi THINK 'in editörüdür