Ona aşık oldum ya da ben öyle zannediyorum. Bilmiyorum ama içim kıpır kıpır.
Sayfa 53 - Saliha·Kitabı okudu
Karşımda çok acımasız biri ya da birileri vardı; ama beni düşündüren bu işaretleri öldürdükten sonra mı yoksa ölmeden önce mi çizdiği idi.
Sayfa 12·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insan, bir katili nasıl savunabilirdi ki para ile nasıl dürüstlüğünü ve onurunu satabilirdi?
Sayfa 122·Kitabı okudu
En azından çözdüğüm cinayetlerin ardından yeni ailelerim oluyordu.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Önce babamı kaybettim, babamın ölümüyle annem bizden uzaklaştı. Bir ailem olmayalı yıllar olmuştu.
Sayfa 27·Kitabı okudu
"İnanma kimseye, herkes bir maskenin arkasında."
Sayfa 90·Kitabı okudu