Güzel bir şiir kitabı. Beğendim. 1 günde kolayca bitirebilirsiniz. Uzun uzun inceleme yazmayı beceremiyorum. İyi okumalar diliyorum herkese. 23 Nisan Kutlu Olsun :)
1962 yılında Eskişehir'de dünyaya geldi. İlk ve orta öğrenimini Eskişehir’de tamamladı. Bir süre Boğaziçi Üniversitesi Temel Bilimler Fakültesinde okudu. İÜ Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümünü bitirdi. Halen öğretmenlik yapıyor. Şiirleri 1982’den itibaren Diriliş, Yönelişler, Yedi İklim, İkindi Yazıları, Şiir Atı, Albatros, Dergâh, Bürde, Hece dergilerinde yayımlandı. Şehir Konuşmaları ile 1990 Türkiye Yazarlar Birliği Şiir Ödülünü aldı.