Kendimle Barıştım

Ferdi Demir
Tahmini Okuma Süresi:
5 sa. 26 dk.
Sayfa Sayısı:
192
Basım Tarihi:
17 Haziran 2025
Yayınevi:
Panama Yayıncılık
ISBN:
9786255618238
Ülke:
Türkiye
Dil:
Türkçe
Format:
Karton kapak

Yorumlar ve İncelemeler

8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2025 30. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 07 Aralık 2025 10:57
KENDİMLE BARIŞTIM   "Kendi hayatımızı yaşamak, kendi değerlerimizi, inançlarımızı ve hayallerimizi önemsemekle başlar."   "Bir başkasının yorgun kalbine dokunmak, onu anlamak ve ona zarar vermemek, insanlığın en büyük erdemlerinden biridir. Çünkü herkesin bir hikâyesi, bir mücadelesi ve taşıdığı yükler vardır. Bu yükleri hafifletmek, en azından daha da ağırlaştırmamak, insan olmanın gereğidir."   Her sayfada kendinizle, duygularınızla, hislerinizle yüzleşiyorsunuz. Yazarımızın da dediği gibi hayatın bir yarış değil, bir yolculuk olduğunu ve bu yolculukta en önemli rol arkadaşımızın kendimiz olduğunu anlıyoruz. Okudukça kendi benliğimizi keşfediyoruz ve bunu kabul ederek kendi değerimizin farkında oluyoruz. İç hesaplanma yaşıyorsunuz adeta. Yaşanmışlıklar, yaptığımız yanlışlar gözlerimizin önünden geçip kendime ne yapmışım dedirtiyor. En sonunda kendimiz ile barışıyoruz. Yazarımızın emeğine yüreğine sağlık. Bir alıntısında olduğu gibi bu eser de benim yorgun yüreğime dokundu. Eserden çok güzel notlar çıkardım. Bir seslendirme yaptım. Ve bir sürpriz seslendirme daha gelebilir. Sevgiyle kalın.   #ferdidemir #kendimlebarıştım #okudumbitti  #yorum
Kendimle BarıştımFerdi Demir · Panama Yayıncılık · 20258 okunma
8/10
·192 syf.··
2025 121. kitabı
Kendimle Barıştım #okudumbitti “Kendimle Barıştım” bana, hayatın en zor ama en kıymetli yolculuğunun kendi içimize yaptığımız yolculuk olduğunu bir kez daha hatırlattı. Kitabı okurken sanki yazar elimi tuttu, en kırılgan yanlarımı gösterdi ama yargılamadan, sakince… Her sayfada kendi hikâyemden parçalar buldum. Kimi zaman yüzümde hafif bir tebessüm, kimi zaman boğazımda bir düğüm oluştu. Bu kitap mükemmel olma baskısını üzerimizden nazikçe kaldırıyor. Hatalarımızla, eksiklerimizle, yaralarımızla da değerli olduğumuzu hissettiriyor. Yazarın sade ve içten dili, okurken bir dostla sohbet ediyormuşsunuz hissi veriyor. Bittiğinde “evet, ben buyum ve böyle de iyiyim” diyebiliyorsunuz. Eğer siz de kendinize karşı daha şefkatli olmayı, geçmişinizi affetmeyi ve hayatı daha hafif yaşamanın yollarını arıyorsanız, bu kitap size iyi gelecek. Çünkü bazen en büyük özgürlük, kendimizi olduğumuz gibi kabul etmekten geçiyor. @ferdii_demirr @panamayayincilik #kitapkolikkafasikitapyorumu #kendimlebarıştım #kitapönerisi #kitapyorumu #kişiselgelişim #kitaptavsiyesi #okumakayrıcalıktır #kitapkurdu #mutluluk #kendinisev #özşefkat #kitapkokusu #reklamdeğilöneri
Kendimle BarıştımFerdi Demir · Panama Yayıncılık · 20258 okunma
Reklam