Binbir türlü yaradan sızan şeye ”yaşam” denebilirse, ne beklenebilir ki yaşamdan?
Nerede olduğumu unuttum, ne konuşmak ne de bir şey yapmak istiyordum.
Reklam
İyiki düşüncelerimiz okunmuyor :)
Kimi zaman en olmadık koşullarda, boş sorular insanın aklına takılıverir.
Tek istediğim şu gereksiz sıkıntılardan kurtulup… kurtulup huzur içinde bildik cehennemime dönebilmek.
Reklam
Reklam