Binbir türlü yaradan sızan şeye ”yaşam” denebilirse, ne beklenebilir ki yaşamdan?
Nerede olduğumu unuttum, ne konuşmak ne de bir şey yapmak istiyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyiki düşüncelerimiz okunmuyor :)
Kimi zaman en olmadık koşullarda, boş sorular insanın aklına takılıverir.
Tek istediğim şu gereksiz sıkıntılardan kurtulup… kurtulup huzur içinde bildik cehennemime dönebilmek.