Düşerken
Tarık abinin son yazdığı ve benimde okuduğum son kitabı.😢 Kurgu olarak diğer kitaplarından daha başarılı. Yine de en sevdiğim kitabı hâlâ Şanzelize Düğün Salonu. #52219306
2)
Kamelyalı Kadın
Kadının toplumsal yeri için söylediği çok güzel tespitler vardı. Anlatılan romantik kurguya kendimi kaptıramadım. #51689079
3)
Erika Ewald’in Aşkı
Âşık olan bir kadının yaşadığı bocalamalar, duygu yoğunluğu, ani duygu değişikliklerini yine çok güzel anlatmıştı. #52051030
4)
Yalnız Seni Arıyorum
Hasretlik çekenler dikkat! Okurken sizi üzebilir. Orhan Veli’yi çok severim. Hayatına mektuplarıyla dahil olmak güzeldi. Yaşadığı fakirliği çok içten hissettiriyor. #51949197
5)
Kreutzer Sonat
Sevdiceğimin hediyesi olan bu kitap ile Tolstoy okumaya adım attım. Zamanının ötesinden bir yazar olduğunu söylemeye bilmem gerek var mı? Bu kitap için ayrıca bir inceleme paylaşacağım.
6)
Kuyucaklı Yusuf
Her satırı ayrı değerli Sabahattin Ali’nin. İnsanı iyi kötü özellikleriyle o kadar doğal anlatıyor ki.😍
7)
Çılgın Kalabalıktan Uzak
Sevip sevmemek arasında gidip geldiğim bir kitap oldu. Uzun uzun betimlemeleriyle beni zaman zaman kitaptan soğuttu ama yazarın insanın ruh dünyasını çok iyi bildiği bir gerçek. Bunu ne kadar iyi yansıttığı ise biraz göreceli. 🙈 Ayrıca inceleme paylaşacağım. ⠀⠀⠀⠀
8)
Kuyucaklı Yusuf kitabını bitirdiğim zaman oturup 15-20 dakika düşünmüştüm.Böyle bir kitap,böyle bir anlatım şekli...Kitabın sonuna çok şaşırmıştım.Üniversite hocamla