Erkeklerin işledikleri suçlar son kertede daima bizim hanemize yazılır çünkü, öyle değil mi Bay Strike? Nihai sorumluluk hep kadınındır. Durdurması gereken, bir şey yapması gereken, bilmesi gereken kadındır hep. Başarısızlıklarınız gerçekte bizim başarısızlıklarımızdır, haksız mıyım? Kadına biçilen rol bakıcılıktır çünkü.
“Asla ama asla seni kırmak istemedim…”
“Beni mahvetmek istedin çünkü yaptığın şey bu. Kırmak zorundaydın, yoksa ilişki yavaş yavaş da bitebilirdi. Ama ipler senin elinde olmalıydı. Eğer baştan öldürürsen, ölüp gitmesini izlemek zorunda kalmazsın.”
… en yakınındakiler yardım ediyormuş gibi görünerek seni hançerlerken, kimi zaman bir yabancının, hatta alelade bir tanıdığın nezaketinin dönüştürücü güce sahip olabileceğini çok iyi biliyordu…
"Güçlü değilken bile her şey yolundaymış gibi davranıyorsun, bunu yapma."
"Burada yanılıyorsun." ...
"Bazen de iyiymişsin gibi davranmak iyileştirir seni. Bazen cüretkâr bir surata tokadı indirip dünyaya karışman gerekir. Ve bir süre sonra bu artık rol olmaktan çıkar. Artık sensindir bu kişi."