Okunma
Dil:
Swedish
Yayınevi:
Bonnier Carlsen
Med förintelsen i bagaget? som är skriven av Vibeke Olson men berättad av Sioma Zubicky. Jag har inte hört talas om någon av dem innan. Boken skulle jag vilja placera i generen dokumentär för att det är en berättelse om en person och sedan finns det en intervju. Boken handlar om Sioma Zubicky och om hans liv från liten pojke till vuxen fri människa. Sioma växte upp på cirkus med hans storrökare till pappa, hans vackra mamma och sina bröder. Han lärde känna massor av olika folk och på så sätt lärde han sig många olika språk. Men han kunde nästan aldrig fortsätta umgås med sina kompisar han hade fått eftersom han var ett cirkus barn och ofta färdades runt från land till land. Tiden gick och Sioma blev en väldigt duktig xylofonist.
Kitaba henüz inceleme eklenmedi.
Sadece bir ırk var -insan!
Sadece bir din var - sevgi!
Sadece bir dünya var, yada hiç bir dünya yok!

Kitabın basım bilgileri

Adı: