100/10 bir kitap gerçekten.
Okurken bir yandan hayatın size diretilenleri ile ister istemez karsilastiriyorsunuz ve diyorsunuz ki "Ne kadar boş şeyler öğretilmiş bize.", "Ne kadar boşa yaşıyoruz, hicbir sey bilmeden." vs.
Baştan sona mükemmeldi, müthiş bilgiler edindim. Fakat en az alıntı yaptığım kitaplardan biri oldu çünkü asla bir önceki kısmı dahil etmeden bir parçayı koparıp alintilayamiyorsun; hepsi birbiri ile baglantili, kesinlikle bütünüyle okumak gerekiyor.
Biraz daha ufkum genişlesin, YAŞAM'ın ve VAR OLUŞ'un gerçeklerini anlamak istiyorum diyorsanız sizi bu kitaba alalım.