📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tahir'e göre sevmek demek, sorumluluk almak demekti. Sevmek demek, sevdiğinin yolundaki taşları ayıklamak,sevdiğinin gözünden yaşı almak,sevdiğinin dudaklarında tebessüm olmak, saygı duymak ve teslimiyet demekti. Tahir böyle severdi.
"Tanrılaştırıyor yani sevdiğini?" "Evet Avlin Hanım. Tanrılaştırırdı sevdiğini, 'Insan Tanrı'dan bir parçaysa, parça bütünün habercisi olmalı. İnsan Tanrı gibi olmalı,
Tanrı gibi sevmeli,' derdi. Şimdi düşünüyorum da aslında hep doğru şeyler söylerdi...