Dedelerimizden, babalarımızdan daha iyi koşullarda yaşıyor olduğumuza bizi ikna eden şey, daha kalabalık şehirlerde yaşamamız, daha büyük bir gardırobumuzun olması, tüketebileceğimiz daha çok sayıda mamule ulaşabilme imtiyazımız mı? Ayağımıza geçirdiğimiz ayakkabının markasından ve cebimizde taşıdığımız telefonun özelliklerinden hareketle mi varıyoruz bu yargıya? Eğer öyle ise, yaşadığımız çağın mümkün çağların en iyisi olduğuna bizi inandırdan gerekçeler bu gibi şeylerse eğer, mümkün nesillerin en berbatı ve en aymazı olduğumuza dair kanaatimin pekişmesinden başka bir anlama gelmez bu. Okuduğum en esaslı kitapların, işittiğim en güzel şiir ve şarkıların bana duyumsattığı yegane şey, bende değerli olduğu hissini uyandıran her şeyin bir daha geri gelmemek üzere çekip gidiyor olduğu. Her şey gittikçe daha kıytırık bir hal alıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmek sevende başlayıp yine sevenle devam eden ve sonunda seveni bitirerek onunla birlikte birdenbire bitiveren bir şey. Nadiren, iki kişinin sevgisi birbirine tesadüf edip biri diğerine değiyor. Bu durumda bile iki benzemez insana ait iki benzemez sevgi var.