"Her zaman bir insanın bulunduğu yerin düşünme şeklini etkilediğini düşünmüşümdür ...Yani asıl sahnedeyken bir şeyi daha iyi anlayabildiğini ...İçinde nesnelere dair bir tür farkındalık barındırıyorsan tabii ...Ya da nesnelerin anlatacaklarına ...."
"......yaşlılığın nasıl bir şey olduğunu biliyorum....Kademeli bir iniş ...Sadece ani ve şok edici anlarda keşfettiğin , sinsi ve neredeyse fark edilmeyen bir süreç ...."