Adı:
Şehrazat
Baskı tarihi:
Nisan 2014
Sayfa sayısı:
141
ISBN:
9789750514586
Kitabın türü:
Yayınevi:
İletişim Yayıncılık
Tam evden çıkıyordu ki, cin taifesi bizimkinin kulağına üfledi, giderayak ketenpereye getirilmiş olmayalım, bu kız şeytana kül yutturan cinsinden, şu filme bir bakayım demesin mi? Ben de biraz merak ediyordum, ne mene bir şeymiş bu Şehrazat da ev otomobil aldıracak. Fakat heyhat, şapkadan tavşan çıkmadı. Şehrazat, hani nasıl derler, Kaf Dağı’nın arkasında kaldı.

Yeşilçam’ın kayıp filmlerinden biri Şehrazat. Asaf Onur’un sonu gelmez isteklerinin en paha biçilmezi Şehrazat. “Orhancığım, bu filmi getir, sonra dile benden ne dilersen”. Orhan Durmaz, parayı seviyor ama aklı fikri Lale Moran’da. İnternetten tanıştığı Sinema Delisi Kız’ı kandırabilirse her şey başka türlü olacak. Ama olmuyor. Başka bir hikâye başlıyor. Nedim anlatıyor, İlknur ağlıyor. Nedim kovalıyor, Nihan kaçıyor. Ahtapot’un kolları, 27 Mayıs’a ve kameraya konuşan subaylara ulaşıyor.

Ömer Ayhan, esrarengiz bir hikâye, postmodern bir Yeşilçam hicranı, bir İstanbul entrikası anlatıyor.
Kitaba henüz inceleme eklenmedi.
"Birlikte gittiğiniz yerleri ben de göreyim, arkadaşım nerelerde oturmuş, gözleri hangi ufka dalıp gitmiş." Kırmadı beni, bir cumartesi günü Emirgan'da takıldıkları açık hava kahvesinde oturduk.

Kitabın basım bilgileri

Adı:
Şehrazat
Baskı tarihi:
Nisan 2014
Sayfa sayısı:
141
ISBN:
9789750514586
Kitabın türü:
Yayınevi:
İletişim Yayıncılık
Tam evden çıkıyordu ki, cin taifesi bizimkinin kulağına üfledi, giderayak ketenpereye getirilmiş olmayalım, bu kız şeytana kül yutturan cinsinden, şu filme bir bakayım demesin mi? Ben de biraz merak ediyordum, ne mene bir şeymiş bu Şehrazat da ev otomobil aldıracak. Fakat heyhat, şapkadan tavşan çıkmadı. Şehrazat, hani nasıl derler, Kaf Dağı’nın arkasında kaldı.

Yeşilçam’ın kayıp filmlerinden biri Şehrazat. Asaf Onur’un sonu gelmez isteklerinin en paha biçilmezi Şehrazat. “Orhancığım, bu filmi getir, sonra dile benden ne dilersen”. Orhan Durmaz, parayı seviyor ama aklı fikri Lale Moran’da. İnternetten tanıştığı Sinema Delisi Kız’ı kandırabilirse her şey başka türlü olacak. Ama olmuyor. Başka bir hikâye başlıyor. Nedim anlatıyor, İlknur ağlıyor. Nedim kovalıyor, Nihan kaçıyor. Ahtapot’un kolları, 27 Mayıs’a ve kameraya konuşan subaylara ulaşıyor.

Ömer Ayhan, esrarengiz bir hikâye, postmodern bir Yeşilçam hicranı, bir İstanbul entrikası anlatıyor.

Kitap istatistikleri