Puan

7.910 üzerinden
29 kişi
6/10
·281 syf.··
2014 103. kitabı
Kurgusu çok güzel, yaratıcı, türü de gerilim olmasına rağmen, o gerilimi kitap boyunca fazla hissedemedim, gerilim türünün gerektirdiği unsurlar zayıftı, biraz daha gerilimi bol sayfalarla karşılaşmak isterdim. Roman tam anlamıyla beni içine çekemedi, Yazarın olay örgüsü taslağı her ne kadar fena değilse de, gerilim türünün hakkını fazla verememiş, Kitabın sonunu merak ederek okuyamamıştım. Ama sıkıcı mıydı? Ya da vakit kaybı mıydı? Hayır sıkıcı ve zaman kaybı olduğunu söyleyemem, ne çok kötü gibiydi, ne de çok güzeldi. Orta şekerli bir kitaptı diyebilirim.
TemasEngin Eryıldız · Arunas · 201181 okunma
6/10
·281 syf.··
2014 185. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ağustos 2014 00:00
Türk bilim kurgu romanı. Akıcılığı güzel ama abartılar uç naktada. Konunun ve uzaylının Türkiye'de geçmesi ilgimi çeksede kitabı beğenmedim.
TemasEngin Eryıldız · Arunas · 201181 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·281 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Okudukça merak içinde bırakan, konunun Türkiye Antalya'da geçmesi etki alanıma girmeyi başardı ve bir o kadar da sürükleyici bir kitap. Yazar Engin Eryıldız'a Teşekkürler
TemasEngin Eryıldız · Arunas · 201181 okunma
Puan vermedi·281 syf.··
2013 13. kitabı
yabancı yazarlar bu tür kitapları daha iyi yazıyorlar diye düşünmemi sağladı bu kitap. Bitsin, yarım kalmasın diye okudum sırf.
TemasEngin Eryıldız · Arunas · 201181 okunma
Puan vermedi·281 syf.··
2014 5. kitabı
en başta sıkıcı gelsede, kitabı okudukça zevk aldım çok güzeldi, engin eryıldıza teşekürlerimi sunuyorum çok güzel iş çıkarmış....
TemasEngin Eryıldız · Arunas · 201181 okunma