Çizimleriyle ve hikayesiyle kesinlikle okunmayı hak ediyor. Yerli çizgi romanlardan mesnetsiz şikayetçi olanlar ya da burun kıvıranlar henüz Tepe ve daha nice güzel işi okumamış diyebilirim.
Okuyun, okutun.
Fevkalade bir anlatım, muhteşem çizimler. Anane en başta diyor ki, ''hayvanın ayağı toprağa değmeli''. Bu sahneyi gördüğüm an anladım harika birşeyle karşı karşıya olduğumu. Çok yaşa Fırat Yaşa!
harika bir taşlama.
çizimlere zaten ayrı bayıldım. özellikle yolculuğa çıkacaksanız, mükemmel bir yol arkadaşı olacaktır.
insanın içindeki o boşluğa kusulan nefret oldukça anlaşılabilir.
Kendini şımartmak istediğin bir gün al ve oku... ama çizimlere bir kaç kez göz gezdirmen gerekiyor... mağara duvarlarına çizilmiş o insanlar ve hayvanların can bulması çok hoş...
İnsanı, insanlığın ilk başladığı yerden anlatmak. Çok önemli bir noktayı, güzel bir hikaye ve çizimler ile desteklemek. Üzerine konuşulabilecek çok şey var. Fakat ben bana hissettirdikleri ve düşündürdükleri ile kitabı kapatıyorum ve bu kitabı rafa kaldırırken şunu her zaman hatırlamanızı dilerim ki;
“Bu gökyüzünde hepimiz varız.”