...Ama bugün bu bolük pörçük şeyi yazmaya devam etmemin 1anlamı olduğunu düşündüm. O gitti, Raşit gitti, başka 1çok kişi gitti.
"""Kalanlar yaşamaktan korkuyorlar artık."""
Hâlâ hayatta olduğumu kendime hatırlatmak için bunları yazıyorum.
Olanları unutmamak için...