" Herkes en derin ümitsizliğin içindeki ümidi, en derin karanlıkların içindeki ışığı göremez."
#fantastikkurgu okumayı sevenler burada mı? Sizi #ülgenkrallığı na davet ediyorum .
Tanrı Ülgen 'inn ülkesine insanlar mutlu, her şey yolundaydı. Bu iyiliksever Tanrı adaletle yönetiyordu ülkeyi. Ancak halk bir süre sonra yolundan saptı. Tanrı Ülgen'e dua etmeyi, adak adamayı, kurban kesmeyi bıraktılar. Her işin kolayına kaçmaya başladılar, şiddet ve adaletsizlik arttı, toplum düzeni bozuldu. Hiçbir yöntem işe yaramayınca Tanrı Ülgen de tahtını bıraktı. Onun yerine Tanrı Arsan Dolay Han geçti. Her şey başta iyi gibi görünse de arkasından geleceklere kimse hazır değildi ...
Törüngey haksız yere bir yıl hapiste yattıktan sonra çıkmış , dostları ona durumu soracaklarına arkalarını dönmüşlerdir. Tebdili mekanda ferahlık vardır misali Törüngey kızı Umay ve çocuğu gibi benimsediği Tanrı oğlu Kızangay ile babaevine taşınırlar.
Kim olduğunu bilmeyen Kızangay öğrenene ve kendisine çizilen kaderi gerçekleştirene kadar kendini geliştirmeye devam eder...
Farklı bir kitaptı . Sanki bir efsane okuyormuş gibi hissettim . Sanki orta Asya'da, eski Türklerin arasında geçen bir kurgu gibi hissettirdi bana #kitap , karakterlerin isminden dolayı böyle hissetmiş olabilirim. Kitapta yazım yanlışları olsa da akıcı olduğu için okurken bir sıkıntı çekmedim.