Gerçekten de siz çocuklara çok kötü bir eğitim veriyorsunuz ve karakterleri daha çocuktan bozmaya başlıyorsunuz ve yetiskinleri de tohumları daha çocukluk döneminde atılmış suçlar yüzünden cezalandiriyorsunuz. Sanırım siz, daha sonra asacaginiz hırsızlar yetiştirmekten başka ne yapıyorsunuz?
Hırsızlığa karşı acımasız ve korkunç yasalar çıkarılıyor, oysa yapılması gereken hırsızlık yapma eğiliminde olan insanlara uygun yaşam koşulları sağlamaktır... Böylece hiç kimse hırsızlık yapmaya gerek duymayacak..