Türk edebiyatı bir başka yaa. Harikaydı hikaye tütün kırdım, iğneledim, tarlada çalıştım, ipini koparıp kaçan keçim sayesinde birine sevdalandım, sevdiğimle mektuplaştım... Cemal le Zeliş oldum okurken. Zeliş in ailesine, yaşadığı topluma, adalet sistemine karşı öyle bi kafa tutuşu vardı ki okurken gurur duydum karakterle..
Keyifli okumalar.