Bir karar aldım. Bundan böyle buraya yalnızca kitap kayıtlarımı bırakacağım.
Belki de günlerimi böyle daha verimli geçirebilirim. Çünkü yazmak... Durmadan yazmak, insanı nereye kadar taşır? Bana artık hiçbir şey katmıyor; aksine, beni melankoliye sürüklüyor her defasında. Yıllar önceki gibi buraya aşırı bağlanmaktan korkuyorum...
Artık kelimeleri değil, sayfaları biriktirmeyi seçiyorum.