UMUT?
Eksikliğini hissettiğimiz, yada fazlasını istediğimiz, belki başını dayadığın otobüsün penceresi? Belki de soğuk bir duşun altındayken bile üşütmeyen, içini ısıtan şey?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kitap, okurken yada okuduktan sonra insana sorular sorduruyorsa, merak duygusunu harekete geçiriyorsa işte o zaman o kitap okumaya değer.
Zaman geçirmek için yada sadece uykunun gelmesi için kitap okuyor olmak, hazine dolu bir sandığın içini açmak yerine üzerine oturup dinlenmekten farksız bence.
Vakit ayrılmalı...
İnsan olarak bizler yarını düşünmekten
Bu günü yaşayamadan geçiriyoruz.
Sonra dönüp geriye baktığımızda
Aslında hiç yaşamamış olduğumuzu anlıyoruz.
YLMZ..
Eksikliğini hissettiğimiz şey.
Ya da fazlasını istediğimiz mi?
Belki de başını dayadığın otobüsün penceresi mi?
Belki de soğuk bir duşun altındayken bile üşütmeyen, içini ısıtan şey?
Ylmz