Rasulullah (sav) buyuruyor ki: " Güneş altındaki günlerin en hayırlısı cuma günüdür. Adem(as) o gün yaratılmış, o gün cennete girmiş, o gün yeryüzüne indirilmiş, o gün tevbesi kabul edilmiş, o gün ölmüştür. Kıyamet de o gün kopacaktır. Cennette Allahın (cc) cemâli o gün görülecektir .
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Rasulullah (sav) buyuruyor ki: "Cebrail (as) bana geldi. Elinde beyaz bir ayna vardı. "Bu cumadır. Rabbin onu sana ve senden sonra ümmetine bayram olsun diye farz kıldı."dedi. Ben "bizim için onda ne var" diye sordum . Cebrail (as) dedi ki : "Sizin için onda hayırlı bir ân vardır ki; kim o anda hayırlı bir şey dilerse Allah (cc) dilediğini mutlaka verir. Yahut bir şeyden korunmasını isterse Allah onu o korktuğu şeyden korur. Bizce o, günlerin en kıymetlisidir. Biz , ahirette ona "yevm'ül mezid " deriz.