Kitap han'im

Kitap han'im
@kitaphanimm
"İnsanlar kötüydü kitaplara sığındım "
Çocuk olsam yeniden .bir tek dustugum için acısa icim ve kalbim ; çok kostugum zaman çarpsa sadece
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·255 syf.··
Beğendi
·
2020 109. kitabı
·
27 günde okudu
·
Okunma: 20 Temmuz 2020 22:37
.tempolu hayat yolculuğunda ,perspektifinizi değiştirmek ,yoğun bir deniz kokusu almak ,güzel lezzetler tatmak ve eşsiz müzikler dinlemek isterseniz ,bu kitabı alarak yerinizi business classtan ayirtabilirsiniz .çünkü kitap o koltukta sunulabilecek türde güzellikleri sunuyor ,okurken kendimi lordlar kamarasinda geziniyor gibi hissettim . .kurgusu gayet güzel ve ilgi çekici olan ve aynı tempo ile biten sürükleyici ve keyifli bir kitap . .kelime dağarcığı gayet geniş ,betimlemeler olayları zihninizde çok güzel hayal ettirebiliyor ve tekrara düşmüyor ,yer yer şiirlerin olması da güzel bir hava katmış .yazar edebi bir eser ortaya koymanin yanısıra toplumsal da çok fazla mesajlar vermiş ve bir çok yaraya değinmiş ve ayna görevi görmüş .kitabin en sevdiğim yönlerinden biri de donanımlı bir kalemin elinden çıkmış olmasıydı . Neşet Ertastan mikapenjeloya Küba kahvesinden Alya bitkisine perde kumaşından yemek tarifine bir çok konu kurguya uygun bir şekilde serpiştirilmiş ve çok başarılı bir şekilde işlenmiş . ..okurken bir başkasının yaşamı rehberliğinde kendi yaşamınızı bol bol sorgulayacaginiz ,belki de okuduktan sonra hayata dair yeni kararlar alacağınız çok hoş bir eser olmuş . . .alıntı olarak ben de öyle düşündüğümden şu bölümü paylaşmak istedim : ."iyilik yapilmasi gerektiği anda yapılır ve unutulurdu .kendine yapılan iyiliği borcunu kapatmak için acele eden bir tüccar gibi davranmanın alemi yoktu " . .@monakitap yayınlarından çıkan ve @birolinan.yazar in kaleme aldığı #kalbimpera adlı kitabı Havva aydanur Ertuğrul Moderatorlugunde #acilenokuyoruz dedik ve güzel bir okuma gerçekleştirdik . Herkese teşekkür ediyorum . . .#birolinan #monakitap #kitaptavsiye #deniz #saglik #okudumbitti #okunmasıgerekenkitaplar
Kalbim PeraBirol İnan ·  Mona · 2019174 okunma
İşlenmemiş ham bir taş ,heykeltrasin elinde sert aletlerle delinip yontulmaya başlanır .kaba Saba taşın mükemmel bir sanat eserine dönüşmesi ,dağılıp parçalanmasına ,bir çok merhale ve süreçten geçmesine bağlıdır .dünyaya gelen insan da ilahi sanatın bir ham maddesidir .onun mükemmel olmasına giden yol musibet ,gam ve kederlerle yontulmaktan geçmektedir .bu merhalelerden hiç gecmeyen insan yaşamamış sayılır " .
Puan vermedi·344 syf.··
2020 112. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Temmuz 2020 14:04
.bazen öyle bir an gelir ki her olgu ,her duygu anlamını yitirir ve hiçbir ses seni teselli edemez hale gelir .işte kimsenin sesini duymak istemediğin o anlarda iç sesinle konuşacak sözlerle dolu ,tesirli bir kitap .kitap ruha iyi gelecek bakış açıları ,anektotlar ve alıntılarla dolu .bu alıntılar bazen mistik ,bazen entektuel oluyor ama kesinlikle evrensel konuları ele alıyor . .kendimle çok konuştuğum bu günlerde ,kendimi bırakıp böyle bir kitapla konuşmak bana inanılmaz iyi geldi diyebilirim . .ismi ile müsemma olan kitabımız hangi konuda derdiniz varsa dermaninizi bulmaya yardımcı olacak manevi iklimde yazılmış bir eser . .bunalımlı olduğum bir dönem elime alıp okuduktan sonraki ruh halim :"ne dem baki ,ne gam baki " rahatlığı ve "Beni Yaradan ,elbet yolumu gösterir " teslimiyeti oldu . . . Alıntı paylaşacak olursam : .İşlenmemiş ham bir taş ,heykeltrasin elinde sert aletlerle delinip yontulmaya başlanır .kaba Saba taşın mükemmel bir sanat eserine dönüşmesi ,dağılıp parçalanmasına ,bir çok merhale ve süreçten geçmesine bağlıdır .dünyaya gelen insan da ilahi sanatın bir ham maddesidir .onun mükemmel olmasına giden yol musibet ,gam ve kederlerle yontulmaktan geçmektedir .bu merhalelerden hiç gecmeyen insan yaşamamış sayılır " . .hepimize az konuşup çok hissedeceğimiz ,yuregimizle yaşayacağımız ve inandığımız değerlerin en güzel temsili olacağımız bir inanç diliyorum .bu kitabın basımını gerceklestiren Hayykitap Ve cümleleri ile yüreğe dokunan @mecitomurozturk e teşekkürler . . . . . . . . .#hayykitap #hayirlicumalar #cuma #dervişintesellikoleksiyonu #mecitomurozturk #kitaphanim #dinikitap#dogudanbatidan99teselli
Dervişin Teselli KoleksiyonuMecit Ömür Öztürk · Hayykitap · 201710,2bin okunma

Kitap han'im

, bir kitap okudu
Puan vermedi·344 syf.··
3 günde okudu
·
2020 112. kitabı
Mecit Ömür Öztürk
8.9/10 · 10,2bin okunma