Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hayır, hayır, özür dilemeyin. Kolay bir şey değil ki bu. Hemen geçecek bir şey hiç değil. Ama bir gün illaki geçecek."
"Tünelin ucunda ışık var mı diyorsunuz?"
"Işık olmadığını söylesem vaz mı geçeceksiniz yürümekten?"
Bana bir şey olmuştu o gün. Beni çocukluğunun tatlı,uysal,tülsü dünyasından palas pandıras çekip çıkaran bir şey.Sadece çok güzel şeylerin insanın içinde uyandıracağı bir kederle ilk o gün tanışmıştım.
Geç kalınmışlık hissi,ne kadar koşuştursan da istediğini elde edememek,herkes o durakları geçmişken senin yolda kaybolmuş olman,işte ortalama bir insana indirgenmenin en işe yarayan paradoksu bu.Ne yapmalı?Vaz mı geçmeli yol katetmişken,oturup kaldırıma öylece seyir mi etmeli insanları? Ben koşmayı seçiyorum tüm yorulanlar adına!Çünkü durursam ulaşma ihtimalini es geçeceğim-varsın olmasın-ihtimali seçiyorum!