Cerrahiye ilgisi olan herkesin okumasını kesinlikle tavsiye ediyorum. Bir doktor olarak kitabın tamamı empati kurduğum, bizzat yaşadığım, yakın çevremde gördüğüm şeylerden ibaretti. Sanki meslektaşımla oturmuşuz da yaşadıklarımızı konuşuyormuşçasına.Vakalardaki hastalar, asistanlar ve hocalar dahil olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Okuyacakları da kıskanmaya başlıyorum.
"Hayır, hayır, özür dilemeyin. Kolay bir şey değil ki bu. Hemen geçecek bir şey hiç değil. Ama bir gün illaki geçecek."
"Tünelin ucunda ışık var mı diyorsunuz?"
"Işık olmadığını söylesem vaz mı geçeceksiniz yürümekten?"