Ebru TÜRKEŞ CAN

Ebru TÜRKEŞ CAN
@kitapiptilasi
Endazesi ayarsız mizansız ayardayım Asra yemin olsun ki zararda ziyandayım
hani "de"miştin ya "işte": "tam kendin olarak, tam kendisiyle yüzyüze geldiğin bir başka kişiyle birlikte, birşey yaşadığında (bir sevinç, bir acı...) o zaman gerçekten yaşarsın."
Sayfa 41
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hani çiçekler vardır sanarsın, hep tomurcuk kalacaklar (öylesine uzun sürmüştür ki gelişmeleri, serpilmeleri, olgunlaşmaları); oysa, gün gelir, inanamadığın bir hızla, pırıl pırıl açıverirler ya işte, öyle : birdenbire geliverir yaşamının anlamı. Yıllar sürer, çünkü, o küçücük tomurcuğun gelişmesi, sonra çiçeklenmesi; sonra olgunlaşması, meyveye duracak hâle gelmesi. Yıllar ve yıllar... Meyve: olgunluktan çürümeye geçiş olacaktır; ama, yokluktan varlığa da... Yaşamdan ölüme; ama, bir o kadar da, ölümden yaşama...
Sayfa 25
Ayırdedemiyorum içimdeki kıpırtılarla dışımdaki tangırtıları; yaptıklarımsa, hep yanılgılardan, yanılgılar. Yanıl ne nasıl Birleştiremiyorum içimdeki kopukluklarla dışımdaki bozuklukları; yazdıklarımsa, hep yansılardan, yansılar. Yansıl kim nasıl
Sayfa 24
Yavaştır yaşamının anlamı.
Sayfa 22
Sevme gör. Yokluğun kıyısında duruyoruz Sönük gözlerimiz, yanık ellerimiz Hiçliğin düşünü kuruyoruz Serin sözlerimiz, gergin tellerimizle. Şimdi: Gördüm. Neden sonra geldi mumunu yakmak aklıma.
Sayfa 19