İnsanları dışarıdan bakıp yorumlamak ne kadar kolay öyle değil mi ? Bazen diyorum keşke herkes göründüğü gibi olabilse. Dışardan pembe görünen bı hayat siyah çıkmasa mesela o zaman her şey ne kadar net olurdu. Peki bu kadar netlik hayatın akışına zarar verir miydi tartışmak gerekir.