İnsanları dışarıdan bakıp yorumlamak ne kadar kolay öyle değil mi ? Bazen diyorum keşke herkes göründüğü gibi olabilse. Dışardan pembe görünen bı hayat siyah çıkmasa mesela o zaman her şey ne kadar net olurdu. Peki bu kadar netlik hayatın akışına zarar verir miydi tartışmak gerekir.
Şöyle bir şey okudum; “Herkesle aran bozulabilir. Bazılarının kaybı iyi bile gelir. Ama kendinle aran hep iyi olsun. O bozulunca, her şey bozuluyor.” O kadar doğru bir cümle ki.