elifsena

elifsena
@kitapkarakterlerinee
Sıradan vatandaşın ön yargılı olması kötü ama öğretmenin ön yargılı olması çok kötüdür. Öğretmenin ön yargısı ömür boyu devam eden psikolojik incinmelere yol açar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öğrencinin zihnine girmek isteyen öğretmen, önce öğrencinin gönlüne girmeyi başarmalıdır.
Ne acı! Eğitim insanın içini doldurmalı, boşaltmamalı!
Her sınıfta kabuğunun içinde keşfedilmeyi bekleyen bir çocuk mutlaka vardır. Sanırım ben de istiridyeleri seviyorum; o inciyi ortaya çıkarmak, mesleklerin en güzeli...
E zaten "Türkçe öğretmeni demek, yarı ozan olmak demektir," derdi hocamız.