Kitap okuyor gibi değil de daha çok dram filmi izler gibi hissettim kendimi. Çoğu sayfada gözyaslarıma hakim olamadım, kitabın bazı sayfaları ıslandı yani... Anne olan ve bu kitabı okuyan bir kadının duygulanmaması için hiç bir sebep yok bence, oğlumda 3buçuk yaşında olduğu için sanırım Vera'nın ne hissettiğini anlamam hiç zor olmadı... tebrikler bu güne kadar okuduğum ve tam puan verdiğim ilk kitap