sedanur

sedanur
@kitapkurdugibibirsey
Olmaması gereken bir duyguyu içinde nasıl taşır insan. Nasıl kabullenir o çok isteği şeyin hiç emek vermeden başkasına nasip oluşunu..
Reklam
O kadar uzun zamandır iyiymiş gibi yaptım ki, artık ne hissettiğimi ben bile bilmiyorum.
Sakın arşın nürundan ümit kesme. Vermeyi istemeseydi, İstemeyi vermezdi. 🌷
Helal yolda helal gönülle, yükümü hafifletecek o adamla🤲🌸💖
Ayrıldılar... Ve bir daha birbirlerini görmediler.
Reklam