Bazen kitap okumak ruhuma ağır geliyor. Okuduğum kitap yüzünden kaç kez depresyona girdiğim oldu, en kötü tarafı da unutamadığım kitaplar beni ağlatanlardı. Tıpkı insanlar gibi...
Keşke yalnızca kitap okumak yetse insana.
"Sadece kitap okumak yetmez insana. Bazen meydan okuma kendine,
hayata, dünyaya..." demiş Lev Tolstoy.
Peki meydan okumak için bir nedenim yoksa o zaman ne yapmalıyım?