Arkadaşı unutmak çok üzücü bir şey .Herkesin arkadaşı olmamıştır .Arkadaşımı unutursam kendimi o ,sayılardan başka bir şeye değer vermeyen büyükler gibi hissederim sonra .
... kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca ,insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram diye düşündüm .