Evlerini bile ne vahşi görgüsüzlükle döşerler. Yalnızlığın görgüsüzlüğüdür bu. Sınıflarını bulamamış insanların derbederliği içindedirler. Birbirlerini sevmeyen evlilerin de görünüşü böyledir. Dağınık yaşantılarında hiçbir güzellik yoktur.
Başım dönüyor. Nasıl dönüyor? diye sormuştu doktor. Başın duruyor da çevrendeki eşya mı hareket ediyor yoksa sabit bir ortam içinde mi döndüğünü hissediyorsun? Felsefi bir soru.