kitapmood

kitapmood
@kitapmood
𐱅𐰇𐰼𐰚 Ne mutlu Türk’üm diyene!
Muhasebe
Lisans
Konya
amasya, 3 Haziran
16 kütüphaneci puanı (Geçen ay: 14)
1461 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Evladını yedikten sonra kimin keyfi kaçmazdı ki?
Sayfa 30 - Sel
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Çocukları avam tabakanın bir ferdi olarak doğmuştu. Ona hazırlanan hazin geleceğe rağmen doğumu sevinçli bir olay olarak karşılanmıştı. Bir ziyafet mi yoksa?”
Sayfa 29 - Sel
Alıntı
Blablablablabla ne güzel konuştum dimi.Anladınız siz ;)
“Her şeyin başı sonu Tanrı, insanların her biri için neyin uygun olduğunu bilir. Eğer uygun görseydi, hep kokulu güller yaratırdı; ama araya dikenlerini karıştırmayı tercih etti ki, adaletin ağırlığı hissedilsin. Sefarete gelince, Tanrı'nın bir lütfudur o.”
Sayfa 26 - Sel
Alıntı
Bi tanıdık gelmedi mi? :)))
“Yoksul halkmış…Tanrı ne verdiyse onunla yetinsinler”
Sayfa 25 - Sel
Alıntı
Gelin anam gelin bi siz eksiktiniz,gelin.
Türkler strasbourg’a saldırdığında dans edenlerin onlara esir olarak verilmesini de öneriyor.
Sayfa 23 - Sel
Alıntı