-...bence bir insana ağlaması için ortada bir neden bulunmadığı açıkça anlatılır ve bu durum kendisine mantık yoluyla kanıtlanırsa, artık ağlamaz olur...öyle değil mi?
-o zaman yaşamak çok kolay olurdu.
kimlere aklı başında dediğimize bakarak aklı başındalık konusunu ele alabiliriz. öyle geliyor ki, aklı başında kişinin işi, sağlıkla, güçle ilgili olanlar gibi ayrıntılarda değil, bütünüyle iyi yaşama ile ilgili olarak nelerin kendisi için iyi ve yararlı olduğu konusunda düşünebilmektir.