Bilim kurgu her zaman okumayı çok sevdiğim bir tür olmuştur ve bu kitap da favorilerimden biri oldu. Konusu kısaca bir insanın, maymunların üstün olduğu bir gezegende yaşadıklarını ele alıyor. Kitap çok akıcı bir dille yazılmış, tek oturuşta bitirilebilir. Benim için en etkileyici kısım sonu oldu. Kitabın son iki sayfası sizi gerçekten büyük bir şoka sokuyor. Eğer okumayı düşünüyorsanız pişman olmayacağınıza eminim.