Beni bunca saracak ne vardi?
Kanıma girecek
Gözbebeklerime oturacak
Bir senfoni gibi kulaklarımdan eksilmeyecek
Ne vardı?
Hiç karşıma çıkmasaydin
Bu kör olası gözler görmeseydi seni
Ne vardi
Güzelliğini hiç bilmeseydim Bir dua gibi bellemeseydim adini
Ne vardı bütün gece
Gözlerimi tavana dikerek
Seni düşünmeseydim
Ümit Yaşar Oğuzcan