Şöyle bir şey okudum çok hoşuma gitti; " Sevdiğin insanlara karşı zor olmamak için o kadar basitleşiyorsun ki değer vermeye bile gerek duymuyorlar."
O kadar haklı ki ! 🔗🦋🔗
-Ben sana aşıktım tamammı?... ama sen aşkıma karşılık vermedin, şimdi seni tam unutmuşken , sen... Bana tekrar umut veriyorsun, ama yeter artık ...🥀 "YETER"🖤
//Adventure Time Fin //
+ Hayatta her şey istediğimiz gibi olmayabilir dostum.
-Ne demek istiyorsun?
+ Herkes biraz mutsuzdur ,hayat inişli çıkışlıdır. Ve aramızda kalsın...bu gezegendeki çoğu insan için hayat berbat bir şey.
- GUMBAL-