Ülkü karadağ

Ülkü karadağ
@kitapqwe
" Doğruluk mu daha büyük meziyettir, yoksa yiğitlik mı?" diye sorar, cevap ne olursa olsun , "Bütün insanlar doğru olsaydı yiğitliğe lüzum kalmazdı! " derdi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yüreğimizi neden dinlemeliyiz ?" diye sordu , mola verdikleri akşam. "Çünkü yüreğin neredeyse hazinende oradadır."
İnsanları genel anlamda seviyorum ama kimseye tahammülüm yok.
Bir sıkıntının geçeceğine duyulan güven , ona dayanmanın tek çaresiydi.
İnsanların yaşı kaç olursa olsun Ağlarken kimsesiz bir çocuktur...🔗💔🔗