kitaprafimdan

kitaprafimdan
@kitaprafimdan
Aslında hayata bir şeyler vermek hayata mahsustur; kendinizi verici sayan sizler sadece birer tanıksınız.(Ermiş)
Beter olsunlar diyeceğim ; oysa beter olan benim .
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yatağımın karşısında bir pencere var. Odanın duvarları bomboş. Nasıl yaşadım on yıl bu evde ? Bir gün duvara bir resim asmak gelmedi mi içimden? Ben ne yaptım? Kimse de uyarmadı beni. İşte sonunda anlamsız biri oldum. İşte sonum geldi. Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım, kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
Edebiyat
Dünya bir penceredir; her gelen öldü geçti.
Edebiyat
Düşünmek, hayatı ne karmaşık bir biçime sokuyor. Bu telaş içinde bekleneni veremiyorum.Her gün açıklanamayanlar biraz daha artıyor.
Edebiyat
Sigaradan başka dostun kalmadı ne olacak senin bu halin ?
Edebiyat