kitaprafimdan

kitaprafimdan
@kitaprafimdan
Aslında hayata bir şeyler vermek hayata mahsustur; kendinizi verici sayan sizler sadece birer tanıksınız.(Ermiş)
Artık tek başınıza üzülmeyin, ne olur?Birlikte üzülelim.
Edebiyat
Reklam
Hayatımın, başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım.
Edebiyat
Dinlemekle olmuyor. Yanında olmalıydım. Anlatmakla olmuyor mu? Birlikte yaşamak gerekti.
Edebiyat
Ne durumda olduğunuzu bilseydim, hamiyetten gözümün yaşını tutamazdım.
Edebiyat
Reklam