Herkese merhabalar. Elimdeki kitap bitmediğinden okuduğum eski kitapların yorumlarıyla devam ediyorum.
Başkomiser Nevzat yine iş başında. Ahmet Ümit denince ilk akla gelen kahramandır o. Babacan, merhametli, anlayışlı...
Evet, kitap bir kurgu olsa da maalesef bu olaylar hepsi yaşanıyor hâlâ. Aslında kitabı okurken kötü olan kişilerle (çocuk tacizcileri, katiller...) empati de kuruyorsunuz. Çünkü çoğu bir zamanlar kurbandı.
Kitap her ne kadar seri katil cinayetleriyle alakalı olsa da günümüz problemlerine değinmesi isabet olmuş.
Herkese keyifli okumalar♡