Para kazanmak, gerçekten, namusunla çalışarak para kazanmak kötü bir şey değil. Ama kötü olan, buluşun hakkını vermemek, buluş için katkıda bulunmamak, onu yalnızca sömürmek ve onunla yalnız zengin olmak.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Alçak insan olmaktan vazgeçmeni ve "senin kendin" olmanı istiyorum. 'Sen kendin' diyorum! Okuduğun gazetenin fikri değil, kötü komşunun işittiği fikri değil, aksine "sen kendin".
Senin boş, geveze "topluluklarında" bulunmaktansa, düşünceleriyle baş başa kalmayı yeğlediği için, ona asosyal diyorsun. Parasını, senin gibi hisse senetlerine değil de, bilimsel araştırmalara yatırdığı için, ona deli diyorsun.